dhl
dhl

“Zafran oil” لعلاج تساقط الشعر تماماً والتقصف والتجعيد والهيشان من اول أسبوع

القاهرة – مى عبده:

تعد الزيوت الطبيعية الأكثر طلباً في الوقت الحالي من أجل العناية بصحة الشعر، حيث اجتمعت اراء جميع المتخصصين في العناية بالشعر على الفاعلية الممتازة لتلك الزيوت الطبيعية ولكن هل كل الزيوت الموجودة في السوق الحالي من مواد طبيعية فقط؟

لذلك أجرينا هذا الحوار الصحفي مع موزع معتمد لبراند زيت الزعفران الأصلي من أجل الحصول على كل المعلومات الكافية عن الزيوت الأصلية التي تتكون من مكونات طبيعية، من أهمها زيت الزعفران الذي ذاع صيته على جميع مواقع التواصل الاجتماعي نتيجة لفاعليته الممتازة ولعدم وجود آثار جانبية لاستخدامه.

في بداية حوارنا عرفنا على بداية دخول زيت الزعفران مصر وتاريخ نشأة الاستور الخاص بك.

زيت زعفران بدأ دخوله إلى مصر منذ عامين تقريباً نتيجة لشهرته الكبيرة وفاعليته الممتازة.

هل يوجد عنوان للاستور ام اونلاين فقط ؟

في الحقيقة زيت الزعفران استور عبارة عن استور اونلاين ويوجد مقر رئيسي علي ارض الواقع في مرسي علم وسيتم افتتاح المقر التاني قريبا في القاهرة.

كيف جائت اليك فكرة أخذ توكيل معتمد لزيت الزعفران في مصر؟

جائت إلى تلك الفكره لاخذ توكيل معتمد نتيجة لانتشار الكثير من الزيوت الغير صحية تماما وكلها ضارة بالشعر وبمجرد أن يتوقف المستخدم عن استخدام تلك الزيوت وتظهر نتائج عكسية ان كل الشعر يتساقط مره تانية وبشكل أسواء مما كان وده بسبب انها مليئة بمادة المينوكسيديل.

هل كل مكونات زيت الزعفران طبيعية؟

بالتأكيد ،بالنسبة لزيت زعفران هو خالي تماماً من اي مواد كيميائية وخالي تماما من المينوكسيديل وبمجرد ما توقفي استخدام بتكون النتائج ثابته يعني مش بيتاثر الشعر مره تانية بانقطاع الاستخدام ع عكس باقي الزيوت الموجودة في السوق المصري.

حدثنا عن مدى فاعلية تلك الزيت.

الزيت فاعليته ممتازه جدا ونتائجه فعلاً حقيقه مع كل المستخدمين اللي جربوا الزيت.

متى تبدأ تظهر نتيجة فاعلية زيت الزعفران ؟

النتائج الخاصة بزيت الزعفران تبدأ الظهور من اول اسبوع استخدام من اول اسبوع استخدام تساقط الشعر بينتهي تماماً والتقصف والتجعيد والهيشان في الشعر بيتم القضاء عليها تماماً وفي خلال شهر واحد هتلاحظي فرق كبير وواضح في زيادة طول الشعر من ٨ ل ٩ سم وبيكون الفرق واضح وظاهر جدا.

ما هو سعر زيت الزعفران ؟

العبوه الواحدة من زيت زعفران ع حسب الاستيراد بتتحدد يعني مش بتكون ثابتة ولكن الثابت الوحيد ان سعرها دائما هيكون بسيط جدا بالمقارنة بباقي منتجات السوق حيث نعد نحن الاقل ثمنا بين كل المنافسين الموجودين بفضل الله.

حدثنا عن الاستخدام الصحيح لزيت الزعفران.

طريقه الاستخدام يا فندم بسيطة جدا وهقولك عليها في خطوات بسيطه جدا.

١- حضرتك بتحطي كمية بسيطة من الزيت علي كف الايد حوالي تلات ضغطات.

٢- بندلك بيهم فروة الرأس كويس جدا وأطراف الشعر.

٣- بيستخدم الزيت يوميا يا فندم للوصول لافضل نتيجة ممكنة ويفضل يكون قبل النوم.

بعد الاستلام حضرتك بتبلغيني عشان افعل برنامج المتابعه الخاص بيكي ع سيستم الشركة عشان اقدر اتبع حضرتك طول الوقت حيث يعتبر برنامج المتابعه من زعفران هو الاكثر صدقا من كل المحيطين لاننا فعلا بنتابع العميل لحد ما يوصل نتائج نهائية مرضيه لكل عميل.

هل يجب غسل الشعر بالشامبو بعد استخدامه ؟

لا، مش بنحتاج نغسل الشعر نهائي لان الزيت خفيف جدا مش بيسيب اي اثر نهائي علي فروة الراس عشر دقايق بالظبط وفروة الراس بتمتصه تماما.

هل يوجد منتجات اخرى تحت شعار براند زيت الزعفران؟

نعم يوجد أيضاً شامبو يعالج جميع مشاكل الشعر، شامبو زعفران الذي يعد المنتج الاول عالمياً في القضاء علي القشرة والقشرة الدهنية الوحيد من نوعه اللي بيخلص حضرتك من القشرة تماما من اول استخدام غير كدا الشامبو مرطب قوي جدا لفروة الرأس والشعر وبيساعد في تفتيح مسام فروة الراس عن طريق تنظيفها تماما من اي اتربة حتي تكون جاهزة لاستقبال زيت زعفران.

هل يوجد عروض على تلك المنتجات ؟

بالفعل نحن نقوم بعروض ممتازة ويوجد عروض حالياً بمناسبة عيد الأضحى المبارك وهي:عرض كورس التوفير وده مكون من زيت زعفران وشامبو زعفران.

عرض الكورس الكبير وده مكون من عبوتين زيت زعفران وعبوتين شامبو زعفران وعليهم خصومات عالية جدا.

في نهاية حوارنا ما الذي تود أن تختتم به حديثنا ؟

اود ان اختم حديثي معكم بانه يجب عليكم اخذ الحذر من تقليد المنتج حيث انتشر في الأونة الاخيرة الكثير من الاشخاص الذين اتجهوا لتقليد المنتج واصبح لديهم منتج مضروب وشعر الناس بيحصل فيه مشكلات وبيجوا لينا احنا ع اساس انهم تبعنا لا بحب احذر حضراتكم ان المنتج الاصلي عندنا وبس واننا المستورد الوحيد لهذا المنتج واحنا غير مسئولين تماما عن شراء المنتج المضروب من اي مكان اخر واحنا برضو غير مسئولين تماما عن اي ضرر هيسببه المنتج المضروب لحضراتكم احنا لينا بيدجين فقط.

١: زيت زعفران – Zafran oil

وده لينك البيدج

https://www.facebook.com/profile.php?id=100063470149347&mibextid=LQQJ4d

: Original Zafran Brand

وده لينك البيدج

https://www.facebook.com/profile.php?id=61558976020589&mibextid=LQQJ4d

airfrance
مرسيدس
Leave A Reply

Your email address will not be published.