dhl
dhl

“مصنع رحيق” متخصص في إنتاج المايوهات الشرعية الطاردة للمياه “الووتر بروف ” بأرخص سعر في مصر

القاهرة – مى عبده:

سيدة مصرية مكافحة، تعد مثال حي لكفاح السيدات المصريات، على الرغم من بلوغها خمسة وثلاثون عاماً، ولكنها لم تستلم ولا تيأس وتقوم باستكمال دراستها بكلية الآداب قسم علم النفس، وقامت بتأسيس أيضا مشروعها الخاص من أجل أن تكسب في تجارة أساسها الربح مع الله فقط.

تلك السيدة المصرية المكافحة هي الأستاذة هبة الشهيرة بأم جنى، والداعم الوحيد لها بعد الله هو زوجها الذي يقوم بدعمها دائماً لاستكمال دراستها ويدعمها أيضاً في تأسيس مشروعها، حيث قامت بتأسيس مصنع رحيق لإنتاج المايوهات الشرعية الطاردة للمياه “الووتر بروف”، لذلك أجرينا هذا الحوار الصحفي معها.

في بداية حوارنا عرفينا عليكي.

هبة شهيرة بأسم ام جنى، ام لأربع اطفال، 35سنه واصل تعليمي في كليه اداب علم نفس.

عرفينا على بداية وتاريخ نشأة مصنع رحيق.

قبل ما أبدا تصنع المايوهات بنفسي كنت مثل كل امرأة تبحث على ملابس محتشمه ميوصفش شكل الجسم فوجدت مايوه وتر برو مش بيوصف الجسم ، وكان ذلك للمنتج هو طلبي على الرغم من سعره الغالي، ولكنه يعبر عن وقار النساء، فاشتريته على طول وفعلا عجبني ومن وقتها اشتغلت مع المصنع بقيت اجيب واوزع اون لاين.

فجاءت إلى فكرة إنشاء مصنع واحاول اوصل للناس المايوه باقل سعر واحاول اساعد ناس كثير بتحاول توصل لمايوه لا يصف ولا يشف الجسم وبسعر بسيط مش بسعر غالي زي اي مكان، واللي شجعني عليها جوزي.

فمن هنا بقيت ابحث بقى على افضل مكان يبيع قماش باسعار بسيطه عشان احاول اوفر المايوه باقل سعر وافضل خامه وهدفي هنا مش الربح هدفي هنا ان انا استر بيها البنات على قد ما اقدر هدفي الربح مع ربنا قبل ما يكون ربح فلوس وبفضل الله المصنع اشتغل معايا وانا لسه في البدايه وخير ان شاء الله.

عرفينا على عنوان المصنع.

عنوان مصنعي الجيزه كرداسه وبوصل لاي مكان داخل وخارج مصر واسرع توصيل عندي.

عرفينا عن منتجات مصنع رحيق.

المنتج بتاعي عباره عن مايوه وتر بروف الطارد للمياه مكون من ثلاث قطع تونيك وبنطلون وتلبيسه رأس وكمان في نقاب للمنتقبات متاح منه الوان واطوال مختلفه. الناس حالياً بقى عندها وعي ان هي ما تلبس حاجه ضيقه كمان عندي تلبيس من 55 كيلو ل 150 كيلو مرتاح.

كم تتراوح اسعار المنتجات لديكم ؟

550ل650اقصي حاجة أقل سعر بالمقارنة بباقي الاسعار.

ما الذي يميز منتجات مصنع رحيق عن غيره؟

الذي يميز منتجي ان مقاساتي مظبوطه وخاماتي اصلية وتلبيسي فعلي يعني هقول لك هيلبس 150 كيلو مش مجرد 7 اكس وثمانيه اكس على الفاضي. وعملائي يثقون كثيراً في ويقولون لي انني غيرت فكرة الشراء اونلاين بسبب التوصيل السريع جدا والخامه الممتازة والمصداقيه وكمان بعمل عروض وساعات بطلع النقاب هديه.

ما هو طموحك في تلك المجال ؟

طموحي في المجال ان المصنع يكبر وكمان انا مش بصنع مايوهات بس انا بصنع مايوهات وعبايات طبعا كرداسه مشهوره بالشارع السياحه انا بصنع عبايات سياحي وحلمي المصنع احاول اشغل فيه اكبر عدد ممكن طبعا كل ما المصنع يكبر السعر هيقل اكثر واكثر اكثر واكثر واتمنى المصنع يكبر لحد ما تبقى شركه.

ما الذي تودي أن تختتمي به حديثنا ؟

أود أن أشكر الله على فضله أولا واشكر زوجي على دعمه الدائم لي ولولا دعمه لي ما وصلت إلى كل هذا النجاح، واتمنى ان أكون دائما عند حسن ظن العملاء لان انا بكبر بيهم وبدعمهم ليا والكلام الحلو الذي يرسلونه لي بعد ما بيستلموا الاوردر وانا تحت امر اي حد محتاج مني اي حاجه ولو هقدر اساعد فيها.

airfrance
مرسيدس
Leave A Reply

Your email address will not be published.